Banner map ukr

Fox News: лобісти "ПП-2" намагалися впливати на призначення держсекретаря США

09 червня 2021
Fox News: лобісти ПП-2 намагалися впливати на призначення держсекретаря США

У відповідь на оприлюднені документи речник Держдепартаменту США Нед Прайс наголосив, що чинний держсекретар, як і президент, виступає проти трубопроводу й розглядає його як проєкт впливу Росії

Американська компанія BGR Group, яка була зареєстрована в квітні 2020 року та лобіює від імені Росії будівництво "Північного потоку-2", намагалася впливати на процес призначення держсекретаря США. Відповідні документи оприлюднив телеканал Fox News.

"BGR Group допомогла організувати лист від республіканських представників в установі національної безпеки, в якому закликала сенатора-республіканця від штату Айдахо Джима Ріша, найвищого республіканця в Комітеті з міжнародних відносин, підтримати Блінкена. Лист збігся з лобістськими зусиллями BGR на підтримку російського трубопроводу", - повідомляє Fox News.

Водночас речник Держдепартаменту Нед Прайс у відповідь на запит Fox News заперечив зв’язки Блінкена з лобістською компанією.
"Держсекретар Блінкен нічого не знав про діяльність BGR щодо його затвердження, не знав про роботу групи в інтересах "Північного потоку-2" і не контактував з BGR з цього приводу. Міністр ясно дав зрозуміти: він, як і президент, виступає проти трубопроводу й розглядає його як проєкт впливу Росії", - повідомив він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Блінкен: США здатні пом'якшити ефект "Північного потоку-2"

Крім того, офіс сенатора Джима Ріша зробив заяву, в якій наголосив, що лист BGR Group не вплинув на рішення проголосувати за Ентоні Блінкена. Також, підкреслюється, що сенатор є противником газопроводу "Північний потік-2".

Fox News наводить інформацію з системи розкриття, з якої випливає, що компанія BGR Group була зареєстрована в квітні 2020 року як лобіст компанії "Північний потік-2" AG з питань, пов'язаних з позицією США щодо газопроводу. "Північний потік" платить 240 000 доларів на квартал - або трохи менше 1 мільйона доларів на рік - для лобіювання на користь "Північного потоку-2".

З іншого боку, Fox News визнає, що метадані оприлюдненого листа вказують, що його писала старший аналітик з питань політики BGR Адріана Ларсен, яка не брала участі у лобістських зусиллях BGR щодо "Північного потоку-2".

Fox News Channel - американський консервативний інформаційний канал зі штаб-квартирою в Нью-Йорку. Канал належить медіа-концерну News Corporation австралійського підприємця Руперта Мердока. Канал вважається лояльним до Республіканської партії США.
 


Banner index